.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور شهردار رشت
برگزاری معارفه تعدادی از مدیران شهرداری
برگزاری معارفه تعدادی از مدیران شهرداری

شمال نیوز: مراسم معارفه تعدادی از مدیران شهرداری برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، شهردار رشت در این مراسم گفت : یکی از وظایف مهم شهرداری حوزه خدمات شهری است ، در تمامی حوزه ها خدمات ارائه می گردد اما حوزه خدمات شهری خط مقدم خدمت محسوب می گردد.

محمد ابراهیم خلیلی افزود : شهرداری نهادی است که در تمامی حوزه ها اعم از عمرانی ، فرهنگی و … ورود نموده است اما باز هم شهروندان وظایف خدماتی شهرداری را ملاک قرار می دهند ، عوامل خدمات شهری در جلوی چشم و قضاوت مردم هستند ، توانایی این افراد به لحاظ انرژی و وقت زیاد ، می بایست پر رنگ تر باشد و در این راستا نقش نیروهای خدماتی در مناطق بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود : شهروندی که از درب منزل خارج می شود با اولین چیزی که مواجه می گردد نظافت شهری است .

شهردار رشت در ادامه به ملموس بودن نقش رفع سدمعبر در شهر اشاره نمود و گفت : بسیاری از فضاها توسط دستفروشان اشغال گردیده در صورتیکه برای داشتن فضاهای شهری مناسب جهت سهولت تردد شهروندان می بایست نواحی و مناطق برای پاکسازی سد معبر همت بیشتری نمایند و به جدیت این موضوع را پی گیری نمایند.

شهردار رشت افزایش همت جهت توسعه دامنه خدمت به شهروندان را ضروری دانست و افزود : ما باید توجه مردم به نهاد شهرداری را قدر بدانیم و حقوق شهروندی را رعایت نماییم زیرا مردم از ما انتظار دارند و دامنه نگاه هایشان به حوزه خدمات شهری به منظور رسیدگی به موضوعات مختلف منجمله نظافت ، جمع آوری زباله ، سد معبر و … بر اساس شرح وظایف بیش از پیش گسترده تر می باشد.

شهردار رشت در ادامه رسیدگی اصولی به وضعیت درآمد و هزینه شهرداری را خواستار گردید و افزود : باید در هزینه ها کنترل بیشتری صورت پذیرد و صرفه و صلاح اقتصادی لحاظ گردد.

در این نشست آقایان : غنی زاده به عنوان مدیر خدمات شهری ، علیرضا باقری به عنوان مشاور شهردار و مدیر پروژه ممیزی منصوب شندد و آقایان علیرضا دانش ، روح اله یزدانی و مرتضی شریفی که پیش از این به عنوان سرپرست ، فعالیت خویش در عرصه مدیریت را آغاز نموده بودند ، به ترتیب احکام شان را به عنوان مدیر امور اداری ، مدیر گروه آمار و انفورماتیک و مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند دریافت نمودند.دیار میرزا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.